19 January 2011

Saya lama tak update belog saya..

serius lama xupdate belog ini.. malas pun ya.. busy pun ya.. pastu layan twitter je banyak.. sejak berBB balik sejak balik Malaysia ni, banyak twitter jek.. #FB pun jarang. tgk kan dah terbawak2 twitter.. siap ber# lagi.. dem.. hahaha..

banyak belog hooping jek lately.. suka sgt baca kisah2 org kat belog.. nice & give motivation... ada semangat skit nak berbelog balik.. tapi xtahu nak citer ape pun.. hahaha...

ok sedikit update, aku mmg dah balik menetap balik (berapa banyak balik der...) di Malaysia.. aku still lagi tinggal kat Puchong.. ramai tanya, nape balik. aku malas nak jawa' ' (chop, p ke b ek?).. jawap.. klu boleh jgn tanya lagi...

tak tahu nak tulis hape lagi, so sampai disini dulu.. semoga kita berjumpa lagi di lain lembaran.. wassalam..

notahujung : tadi dengar kat suria pasal halim yazid oleh halim othman.. nak cari lagi anok tupa kat youtube jap la.. pasang kuat2..


sekian terima kasih,

No comments:

Post a Comment