31 January 2011

Saya terasa mcm kat sana

hahaha.. entry title yg entahapaapaentah. ada sedikit jugak benda yg nak taip. tak tahu nape pagi ni semangat memblog ni lain mcm skit.. hahaha...

1. Mug KFC.
Klu korang pi KFC sekarang, korang boleh dapat mug KFC yg saya rasa cool.

apa yg special pasal mug ni. saya selalunya tak amik port pasal benda2 free yg KFC ke Mc'D bagi.. tapi mug ni mengingatkn saya masa saya keje kat Europe dulu. Pagi2 budak office saya akan buat Kopi pakai mug camgini utk saya... hahahaha..

BTW, sekarang ni saya dah jarang sgt2 minum kopi & merokok. nape ek?

2. Twitter saya
hahahanitakdekenemengenadgnentrytitle.Sejaksemalamsayamenaipkattwittersaya http://www.twitter.com/amm_watan camgini.Entahtaktahukenape.Sayarasacamcooljecamgini.

PASTUpagiNIsayaDAHstartTYPEcamNIplak.AGAK2susahXnakBACA?

3. Tumblr
Sebagaimana entry sebelom (ayat boleh tahan skema), saya pun terjebak dengan http://ammwatan.tumblr.com/ ni. Sbb boleh pakai BB saya post direct kot. Tak macam Blogspot ni.. rasanya klu blogspot come out with BB application mesti lagi best kan. macam yg wordpress wat tu.

4. Dari Saya,
@mmw@t@n

No comments:

Post a Comment